יום רביעי, 16 בפברואר 2011

שחרר רון, שחרר.

בוקר.


"רומי תתלבש", פעם ראשונה,
"רומי תתלבש", פעם שנייה ושלישית ורביעית.


רומי תצחצח, פעם ראשונה וכו'...


צ'יריוס עם חלב ומתקרבים לרגע היציאה מהבית לכוון הגן, 
בתקווה להגיע היום לפני המפגש (זה ה"ריכוז" החדש).


"אבא אני לוקח את הגוגוסים לגן."
אומר האיש הקטן.



טיעונים משכנעים להציל את הגוגוסים 
עפים לי בראש במהירות 157 קילומטר לשעה.


רומי זה ילך לך לאיבוד...
רומי לא כדאי לך...
תשאיר את זה בבית, כדאי לך...
סמוך עליי, עדיף שלא...
וכו' וכו' וכו'.


ואז אני אומר לעצמי,
שחרר רון, שחרר.
מה כבר יקרה?


ותוך כדי המשפט שהתחיל בטון "הצעתי",
שבעצם די קרוב ל"דרישתי" להשאיר את הגוגוסים בבית,
הטון משתנה ובהתלהבות אני אומר לרומי,
"וואו!!! רעיון מעולה!"
וכך היה.


מה היה עם הגוגוסים בסוף היום זה לא העניין בכלל,
אלא הקושי בלתת לו להיות אחראי על הדברים שלו,
הרי רבאק, הוא כבר בן 5.


שחררתי.


נ.ב. אז מה קרה עם הגוגוסים ?
אחד הוא איבד וממש לא לקח את זה קשה.
אחד הוא נתן לאור ורותם ושכח את זה אצלם,
"אבל זה לא נורא כי הם יחזירו לי את זה מחר", אמר הגברבר הצעיר,
והשניים הנותרים אצלו בכיס.



אצלי אומרים, אהבת ?? שתף לחבריך. 
יש לך את האפשרות למטה ליד סימן העיפרון לשתף במייל, 
בפייסבוק ובשאר מדיות גוזלות זמן יקר למינהן.

8 תגובות:

  1. רון שחורי ביקר כאן ומזכיר לכם לרשום תגובה.

    השבמחק
  2. תענוג של בלוג אח תותח!
    (♥Ling the King♥)

    השבמחק
  3. מחשבות קיומיות יומיומיות :-)

    השבמחק
  4. 5 זה כלום...שיגיד תודה. אני בת 36 ואמא שלי עוד אומרת לי מה לקחת איתי ומה להשאיר בבית.

    הצחקת אותי מאוד אדם כשרוני שכמוך

    תמשיך לבלג בבלוג

    השבמחק
  5. טוב...
    האיש הזה (אזהרה- משפט רכושני בעוד 3, 2, 1...) הוא * ש ל י * :-)

    אמן המילים, אלוף התקשורת, אשף הרגשות.
    איזה כיף להיכנס לראש של אבא אמיתי (!)

    תמשיך. זה נעים :-)
    מורן.

    השבמחק
  6. זה מבאס שאי אפשר לכתוב תגובה כתשובה לכל תגובה.
    ממש פרוס לי פסטרמה פסטרממיה פרוסה בכל פרוסה מצדי.

    אבל לענייננו. זה פשוט כיף אדיר לקבל תגובות.
    אפילו מאנשים שאני לא יודע מי הם.

    מי זה REGEV???

    תמשיכו. זה נעים, כמו שאמרה מורן...

    השבמחק
  7. שירי ונמרוד רגב :-) שדה בוקר...
    נשואים + 3

    השבמחק